12 maj 2011

Bruxelles jour deux. Bald Düsseldorf.

Idag känns allting mycket bättre. Jag är inte arg, frustrerad eller ens lite sur. Bara förväntansfull. Nu ska jag prata om sådant folk vill läsa om...

För nu, snart, flickor och pojkar, gäller det: semifinal 2 i Eurovision Song Contest 2011. And I'll be there! Och som den äkta patriot jag är(!) kommer jag givetvis att ge mitt allt i mitt hejande på Saade. Vi kommer att var klädda i blå/gult samt ha en stor svensk flagga bland annat. Vi kommer att stå till höger från scenen sett, håll utkik.

Just nu, såhär efter en fett god carbonara á la Ingrid samt ett flertal glas vin och öl, känner vi oss bara peppade och minns inget mer än att vi ska heja på Sverige. För det var väl 18 andra länder som skulle tävla också? Nej det är inte viktigt, Sverige är det enda i våra huvuden just nu. Upp till bevis Europa; rösta oss vidare. Om inte kommer det ändå att bli en sjudundrandes fest utan dess like, olikt något annat jag kommer att få uppleva. På länge.

Att vi sedan inte har någonstans att sova utan måste tillbringa natten på uteställen/centralstationen gör bara det hela ännu mer minnesvärt. ehrm.
Asch då, finns där öl finns där en glad Ingrid.

Vi hörs när jag är tillbaka i Sverige, hur det än går ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihihi har läst dina inlägg och skrattat :)

Anonym sa...

Just ja det är Frida alltså, www-mongot ;)

Besökare

gästbok och besöksräknare